Wednesday 19 October 2011

Malaysia dapat projek RM10 bilion di Bangladesh

19/10/2011 10:27am

DHAKA 19 Okt. - Malaysia telah mendapat projek infrastruktur bernilai RM10 bilion di Bangladesh yang akan dilaksanakan mulai awal tahun depan sehingga antara dua hingga lima tahun akan datang, kata Duta Khas Malaysia Datuk Seri S. Samy Vellu di sini hari ini.

Malaysia dan Bangladesh telah menandatangani Memorandum Persefahaman (MoU) bagi memudahkan pelaksanaan projek berkenaan di sini semalam.

Dokumen itu akan diserahkan kepada Perdana Menteri Bangladesh Sheikh Hasina oleh Samy Vellu di sini esok.
Samy Vellu, bekas Menteri Kerja Raya Malaysia, sedang melakukan lawatan kerja empat hari ke Bangladesh yang menyifatkan jalinan kerjasama itu sebagai “menang-menang” berkata, projek itu termasuk projek perumahan, perbandaran satelit, jejambat, rawatan air serta loji pemprosesan kumbahan.

Katanya, projek pertama melibatkan pembinaan 161 blok pangsapuri 16 tingkat bernilai hampir RM3 bilion di Uttara, dekat sini, yang akan dimulakan awal tahun depan. - Bernama

2 comments:

  1. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan Syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

    ReplyDelete
  2. Bagus,anctuallay banyak syarikat perumahan akan bertambah pesat dengan keadaan semasa yang luar biasa,hari raya.

    ReplyDelete